Niin. Taas oli pyöräytettävä toinen artikkeli kun pääsin alkuun ja aloin taas ajatella. Ei tässä mitään uutta sinänsä mulle ole ja tää on asia miltä yritän sulkea aina silmäni. Mutta aiheutan jatkuvasti kurjuutta itselleni. Valmistan petiä depressiolle. Teen sen hankkimalla helppoa mielihyvää nautintoaineista tai seksin eri muodoissansa avulla. Mitä nopeampi ja helpompi mielihyvän lähde sitä vittumaisemmin se iskee myöhemmin jos ei jatka nautintojen toistamista. Siihen loputtomaan rumbaan mä en lähde. 

En moneen vuoteen juonut säännöllisesti kahvia. Nyt olen juonut joka päivä ainakin tuplaespresson. Kuulostaa pieneltä jutulta, mutta toisaalta niin järjestöntä. Hetken olen todella mukavissa oloissa ja energinen, mutta illalla olen väsyneempi kuin muuten olisin. Apatia iskee ja ainoa lääke olisi uusi kahvi. Mutta jos sen teen, en nuku seuraavana yönä hyvin. Eli niin sanottu lose-lose situationi. 

Ehkä mä otan sen vaan raskaammin mitä se on. Mulla on joku ideaali, että mun pitäis olla puhdas kuin joogi. Vaikka oon vaan tavallinen syntinen. Tää on ehkä kans sellainen asia, että jos alan elämään kovinkin puhdasta elämää (olen sellaistakin kokeillut), mun ja ison osan ihmisistä välille kasvaa tietynlainen kuilu. Musta tulee erillainen olento. En enää ymmärrä ihmisiä eivätkä ne ymmärrä mua. Olisin liian puhdas tähän maailmaan. Siltä se ainakin tuntuu. 

No seuraavaksi juon yrttiteetä. Mua vähän harmittaa kun jätin mun painiharjoitukset tältä päivältä välistä. Mutta en mä oo mikään superihminen. Ei kaikkea voi joka päivä jaksaa. Sen sijasta otin torkut ja makasin pimeässä huoneessa sekä vedin käteen. Ei sekään huono ratkaisu ollut. Ehkä tänään saan aikaisemmin unta kun en tule sähköjäniksenä kymmeneltä kotiin ja ala väsäämään iltapalaa yms... Uni on kallisarvoinen juttu!