Intro

Hyvää päivää hyvät lukijat ja tervetuloa seuraamaan Ihmisperseen Päiväkirjaa. Tänne mä kirjoitan kaiken mistä en viitsi ääneen jauhaa. Mun ei tarvi tulla suosituksi eikä kuuluisaksi tällä blogilla vaan olkoon tämä enemmänkin kuin psykoterapiaa allekirjoittaneelle. Mä pikkuhiljaa yritän valoittaa hiukan myös tarinoiden taustoja, mutta pyrin välttämätään kirjoittamasta pitkää ja tylsää tarinaa miten musta on lopulta tullut tälläinen aito oikea ihmisperse. Kyllä se pikkuhiljaa siitä selviää... Mun kielessä ihmisperseellä viitataan ihmiseen jonka toiminta on säädytöntä ja itsekeskeistä. Toimintaa ja ajattelua vailla pyrkimsytä olla korrekti. Se johtaa mun tapauksessa ainakin automaattisesti jollain tapaa raadolliseen lähes petomaisten ominaisuuksien esille nousemiseen. Ihmisperse ei vaimenna impulssejaan minkään moraalikoodiston takia vaan ottaa vastuun haluistaan ja toteuttaa niitä. 

Tästä se siis lähtee

Tänään kamelin selkä lopulta katkesi. Tai oikeastaan viimeyönä. Viettelin ex-tyttöystäväni hyvän ystävän sänkyyn kanssani bileiden jälkeen. Tällä tytöllä on ihanat isot rinnat. Vähän sellaista maalaistyttömäisyyttä ja pientä maalaistytön tervettä pyöreyttä. Mä olen tuntenut tän tytön jo vuosia. Tai tiennyt. Ei me koskaan olla tultu läheisiksi aikasemmin. Nyt sattumalta päädyttiin kaverin kautta bailaamaan samaan porukkaan ja jo yläasteaikainen fantasia tulikin toteen aamuyön tunteina. Samassa yksiössä nukkui meidän lisäksi kolme meidän yhteistä kaveria. Me nukuttiin patjalla pikku keittiössä. Välissä ei ollut ovea. Hyvä miespuoleinen ystäväni nukkui 20cm päässä mun jaloista kun me hoidettiin homma. Ihanan jännittävää. Kiellettyä rakkautta.

Kiinnostusta oli illan alusta asti molemmin puoilin, mutta tyttö oli ujo. Tyttöä häiritsi kovasti se, että mä olin hänen kaverinsa exä. Ei kuulemma toisinpäin hyväksyisi moista. Eihän tämä nyt voi olla oikein kun hyvän ystävän ex-poikaystävän kanssa puuhastellaan. Mun korviin se oli tietysti hevonpaskaa. Ei ihmiset voi omistaa toisiaan. Taikasanat lopulta olivatkin: "Ei kaikkien tarvitse tietää kaikkea." Nyt te tiedätte. 

Kivaa lopulta oli ja hyvältä tuntui. Mun mielestä tässä maailmassa on miehellä hyvä olla riittävästi seksiä. Muuten masentuu...

Mut tiiättekö rakkaat lukijat. Se geimi. Se on jotenkin uskomatonta. Ja usein turhauttavaa. Nykymaailmassa on niin outoa näyttää seksuaalisia intentioita suoraan. Mua ei oo ainakaan opetettu siihen. Vitun häveliäisyys. Tää on asia mitä haluan oppia. Mahdollisimman mutkaton tapa hoitaa seksiä elämään ilman, että tarvii olla tyttöystävää.

No anyways. Mä oon miettinyt, että voisin pistää pienen salasuhteen tän tyttösen kanssa. Ainoa asia mikä mua häiritsee on se, että mimmi syö e-pillereitä. Ainakin oletan niin. Seksi oli eilen suojaamatonta ja veikkaan, että tää tyttö ei varmoja päiviä laskeskele. Mä vaan pelkään, että jään jumiin menneisyyteeni tän ihmisen kautta. Meillä on yhteisiä kavereita ja sama pikku paikkakunta mistä ollaan kotosin. Mä en oo vielä onnistunut kenenkään mimmin kanssa yhdistämään yksinkertaista ja helppoa ihmissuhdetta intohimoiseen meininkiin... Onko koko intohimo jotain draamaa?  Ehkä se riittää, että intohimoa on sängyssä... 

Tässä vaiheessa rakkaat lukijat huomaatte varmasti, että jauhanpa paljon seksistä. Mutta c'mon. Oon pikkusen yli parikymppinen mies parhaassa iässä. Testosteroni virtaa. Nää jutut pyörii mun päässä ja sen takia ne on kirjoitettava. Jos mua ei kiinnostais seksi painuisin varmaan jonnekin metsään asumaan... 

Tää on sekavaa paskaa. En jaksa editoida liikaa. Tää on päiväkirja ei mikään oikea teksti. Haluun, että tää on niin spontaania, että voin roiskaista joka päivä tänne jotain.

Siinä tältä erää. Palataan pian! 

Rakkain terveisin, Ihmisperse